tisdag 4 september 2007

Slödag!

Nu är nästan hela lägenheten städad. Pojkvännen har gjort det mesta medans jag har polerat kaklet i badrummet. Jag tyckte det var jättefint med kakel på alla väggarna när v flyttade in. Det varade tills jag upptäckte hr jobbigt det var att skura varenda kakelplatta! Iom att vi inte har en nakenhund, utan en vanlig med päls så dammar hon ner nåt fruktansvärt. Det blir damm överallt!!
Om nån mer har problem med damm, testa att blanda i lite sköljmedel i det du använder för att få rent möbler. Det gör att möblerna inte blir lika statiska. Det funkar faktiskt och om du har ett sköljmedel med god doft, är det ett stort plus!

Sitter här i soffan och skriver på en kompis laptop. Jäklar vad skönt det är att kunna halvligga i sin dvan och ändå kunna använda datorn... Måste ha en egen!!
Har upptäckt att jag har blivit beroende av internetshopping. Det är inte bra för min pojkvän! Han kommer få många räkningar i slutet av denna månaden! Japp, jag skickar efter i hans namn.

Har hittat en sida med jättesexiga underkläder. Där kommer det gå massor av pengar framöver.

Ska gå upp till mammas grav senare. Måste se så ingen har kastat nåt i närheten. Förra gången jag var där låg det glasskärvor m.m. där. Vem kastar saker på en kyrkogård?

Nu ska det drickas kaffe och rökas! hej hej

1 kommentar:

Erik sa...

Booty har rätt angående useendet på din blogg. Det ska vara MÖRK text på LJUS bakgrund.

Förärar dig med en länk iaf.