onsdag 5 september 2007

Hur kan han med??

Jag har nu fått reda på att min pojkvän har pratat illa om hur min blogg ser ut!!! Hur kan han med?? Jag har minsann inte sagt något om hans blogg trots att den är jätteful!! Det får bli ett stort straff på detta...

Nu sitter han och en kompis och spelar tv-spel för typ 100:ade gången denna veckan! Jag får snart börja kräva hyra och allmänna kostnader för dig Pontus, det kostar varje gång du spolar vettu!! Ne, det är allt roligt att ha folk hemma. Jag har lagat så god mat till dom idag så det är inte sant. Har nämligen upptäckt att min fantasi funkar mycket bra i matlagning!

Idag har vi varit på arbetsförmedlingen. Det är lika jobbigt varje gång. Långa köer och väntan för i stort sett ingenting.... Har anmält mig till A-kassan dock! Jäklar vad jag ska börja stämpla!!!

Annars är det allmänt tråkigt här idag. Förutom skrik och gap från pojkarna brevid mig så är allt lugnt och stilla. Nästan för lugnt!

Ne nu ska jag vara mer tråkig och skriva rent mina recept.. Hej hej

1 kommentar:

Erik sa...

1. Arbetsförmedlingen? Vad har hänt med ditt jobb på Östergården?

2. Att pojkvännen tycker din blogg ser illa ut är väl inget nytt? Det skrev du ju redan i ditt första inlägg.